Sunday, April 22, 2018


Assalamualaikum w.b.t

Since last Friday, mood dah ke laut.  That day someone that i admire so much tell me about something.. The truth. People said that 
Hurting someone with the truth is better than making them happy with a lie.
Thank you and really thank you for telling me about that. Yes i admit. It's hurt so much and i'm crying. I know that saya patut bergembira dan bersyukur kerana awak dah jumpa dengan jodoh awak. Awak seorang yang sangat baik dan semestinya jodoh awak dengan wanita yang baik. Saya seharusnya mendoakan kebahagiaan awak dengan jodoh awak. Tahniah buat awak dan dia. Semoga awak dan dia berbahagia sehingga akhirnya. 

Walaupun pahit saya harus terima kenyataan itu dengan hati yang redha. Kata orang yang pahit itu ubat. Moga pengalaman ini menjadi ubat untuk saya dalam menjalani kehidupan 
Everything that happens helps me grow, Even if it's hard to see right now
Saya harus bangkit dan cuba melupakan awak. Cuba untuk terima yang kita sebenarnya hanyalah kawan. 
It's painful when someone important ignores you, but it's even more painful pretending that you just don't care. 
But I will try my best not to disturb you again. Kita mungkin tak akan berjumpa, tetapi saya akan sentiasa ada untuk awak. Saya sentiasa mendoakan kebahagian awak. Mungkin skrg saya belum benar2 gembira dan tersenyum bila melihat awak dan si dia. Tapi saya berharap dan berdoa agar moga satu hari nanti saya benar2 ikhlas gembira bila melihat kegembiraan awak bersama orang tersayang . 

Terima kasih kerana memberi peluang untuk saya mengenali awak. Terima kasih Allah atas pertemuan yang Kau aturkan. Moga aku belajar sesuatu drpd pengalaman ini..

Yang tinggal hanya kenangan.....

No comments:

Post a Comment