Wednesday, September 14, 2011

Macam macam Ado!

Dah lama kan blog ni x ber"update". Maaf banyak2..sangat sibuk sebab kene handle seminar anjuran jabatan.
Sebelum diserahkan kat orang lain kene la settle kan ape yang patut..dan benda2 yang sepatutnya disiapkan untuk keperluan di sana sebelum berlepas masih belum siap..banyak lagi perkara yang perlu di selesaikan..
adushh...makin tengok kalender, makin takut dibuatnya.perasaan jadi bercampur aduk sampai dah tak tahu dah rasa ape. =(

Eh..kejap...stopppp....berlepas? Kalender? oppsss..apakah itu? jeng..jeng..jeng...
Dengan ini saya mengishytiharkan bahawa pada tarikh 27 September 2011, genaplah usia saya 27 tahun, maka saya akan berangkat meninggalkan bumi malaysia untuk ke negara matahari terbit bagi meneruskan perjuangan di sana.
 
27 September 2011 tahun ini bakal mencatatkan satu kenangan dan memori yang ada macam2 rasa.. mcm iklan Astro.. Macam2 ada. huwargh.. sekarang tengah serabut dan serabai menyelesaikan kerja2 di pejabat dan urusan2 diri sendiri.. tak tahu lah ok ke tidak...

tak bleh nak cerita panjang ni..ada kerja yang menanti.. so nanti kalau ada masa lapang, saya update n cerita panjang ye.. doakan agar perjalanan saya selamat sampai ke destinasi dan semoga saya berjaya dalam perjuangan saya...
p/s: gambar sumber dari pakcik google.

No comments:

Post a Comment