Friday, January 13, 2012

Stunt Woman...

Aaron Aziz masuk hospital cedera buat aksi stunt untuk filem KL Gangster 2. Dan semalam saya lak buat aksi stunt untuk filem Jepun Gangster 1.. Bajet nak lawan KL Gangster la kan..Nak kata hujan, tak hujan..Nak kata snow pun tak snow..Nak kata jalan licin, tak licin... hmm aksi stunt ala2 superman.. Sian Pink Panther saya.. Eh jap.. Pink Panther tu aper? Yang ni ker :
Mesti la bukan.. Tp yang ini:
Pink Panther Vs Divider...Peng"aksi' stunt dah macam superman..Terbang walaupun tak tinggi.. Alhamdulillah tak cedera.. Risau dan takut gak cedera. Sbb takut kene g klinik. Ye la kan, dah la saya ni " teror" sangat bahasa jepun.. Kang jadi mcm ayam ngan itik lak. Lepas tu kat sini, bukan leh sebarangan g klinik. Kawan kepada kawan saya yang tinggal di Osaka pernah jatuh basikal jugak. Dia pun pergi klinik biasa. Tapi klinik tu tolak dan suruh pergi Klinik Tulang. hah..sistem klinik depa tak sama mcm kat malaysia. So sbb tu saya cuak kalau2 cedera kene gi klinik. lagi pun saya pun bukan suka jumpe doktor walaupun di Malaysia..Alhamdulillah tak apa2..Cuma sengal2 badan dan sendi je.. Almaklumlah dah tua kan.. Bukan muda lagi.. Cuma bakul pink panther cedera..
Tgk tu..dah kemek jadinya... Ada jugak bahagian yang tercabut dan dah tak bleh buat ape..Bakul ni sangat penting sbb nak isi barang2 terutama ketika membeli belah barang2 dapur..Lepas bangun dari jatuh, periksa sana sini, hmm sempat lagi pergi kedai membeli barang dapur yang dah kehabisan.. Mula2 balik dari kedai mcm ok, tp bila bangun pagi rasa sengal2... hmm tak pe la..bertahan..lagi pun sikit je.. Hari ni bawak Pink Panther pergi jumpe doktor dia. Taraa...
Yatta...Pink Panther dah sembuh..dah dapat bakul baru... Maaf ye pink Panther.. Lepas ni tuan mu ini akan berhati2...
Ja ne... mau beristirehat....

3 comments:

  1. Wahh comeii beskal pinku akk hihi:)

    ReplyDelete
  2. iisshh.. k.iera rindu saya ke sampai jatuh2 ni (',~) heheehe... sabar ye kakak.. ^^

    ReplyDelete
  3. Anum: hehe..tq2..sejak dtg jepun ni asyik minat pink je..
    leli: erkk... hahaa.....

    ReplyDelete