Wednesday, August 6, 2014

Superhero

Assalamualaikum..

nota kepala: AMARAN!
sila jangan baca kerana ia akan membuatkan anda muntah hijau berbaldi. Tuan empunya blog dalam mood meroyan sekejap.. 


Saya tak perlukan superhero seperti spiderman...
Bagi saya selalunya superhero selalu mengutamakan orang lain berbanding orang yang dia sayang.
The people that he loves always fall into the second place..
And superhero always put the people that he loves into danger.

Saya perlukan seseorang yang ada bersama bukan hanya dalam keadaan tertentu sahaja
Bersama saya ketika jatuh bangun saya..
Menangis ketawa sedih dan gembira bersama.
Saya bukan pinta 24 hours a day..
Cukup sekadar bertanya sehari sekali..
Just asking how's your day today?
it's enough for me..

but the reality:
I  always           expect
                              demand
                              assume
I don't know    my limits
                             where to stand
                             my role
I  do                     get affected
                             get jealous
                             get paranoid


Haila.. umur dah separuh dah.. tapi masih kalah dengan sang hati..  



No comments:

Post a Comment