Saturday, November 5, 2011

Salam AidilAdha

Assalamualaikum w.b.t

Hai..dah lama kan x update blog ni..kesian kat blog yang terbiar ni. Sebenarnya ada bnyak benda nak cerita tp x da idea dan mood nak karang ayat. Nanti la ye..bila mood itu sudah kembali, sy update semula blog yang terbiar nie..

Kebetulan masa tgh update blog ni, dgr radio hot fm. Dan ketika ini berkumandangnya takbir raya di hot fm. Sedih dan sayu saya rasakan.Ini kali pertama saya menyambut Hari Raya diperantauan. Selama saya hidup di bumi Allah ini, belum pernah saya beraya tanpa keluarga disisi. Ini merupakan pengalaman terbaru saya dan pengalaman yang paling perit. Ini lah salah satu pengorbanan saya demi menuntut ilmu dan demi segulung ijazah. Semoga Allah permudahkan segalanya untuk saya di sini..

Semoga Allah memberi saya kekuatan dan kesabaran serta ketabahan dalam mengharungi cabaran dan dugaan disini.. Bersabarlah wahai hati.. Apa2 pun, salam aidiladha buat keluarga, kawan2 dan semua umat islam.

(gambar: pakcik google)

No comments:

Post a Comment