Thursday, September 27, 2012

27 September 2012

27 September 2012
Maka genap la setahun saya dibumi sakura ini...Ini bermakna setahun telah berlalu... dan masih ada 2 tahun untuk meneruskan perjuangan... Bila fikir kehidupan rasa macam lambat sungguh masa berlalu.. dalam setahun tu, berkali2 homesick saya...tapi bila melihat dan merenung data2 research, rasa macam cepat je masa berlalu.. oh macam tak percaya.... oh tidaaakk!!!!......Buat diri sendiri, ganbarimasu!! Jangan main2.. Usaha dengan lebih gigih dan tekun lagi..Semoga Allah mempermudahkan segala urusan dalam perjuangan saya ini.. Semoga saya akan pulang dalam tempoh masa yang ditetapkan dan pulang dengan kejayaan...Perlu bekerja lebih keras!!!....Ganbarimasu!!!!!!!!

dan..

Hari ini juga bermakna bertambah setahun la umur saya...Happy birthday buat diri sendiri dan kawan2 yang berkongsi meraikan hari ulangtahun kelahiran hari ini..Semoga kita menjadi hamba Allah yang taat dan solehah.. Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat.. Dengan bertambah nya umur, saya harapkan agar saya makin matang dan semakin dekat disisi Allah.. Semoga saya dapat memperbaiki lagi diri saya yang serba kekurangan ini.. semoga menjadi lebih baik di masa akan datang.. Amin....

hari ni pakcik google pun sambut besday dengan saya =) Bangga tue,..

No comments:

Post a Comment