Friday, April 11, 2014

mencari arah

Assalamualaikum w.b.t

Lagu ni tak glamor dan femes.. tapi liriknya...
Jom layan...

Ke manakah harus
Ku mula melangkah
Nak ku titi laluannya
Yang hilang tidak bertanda

Dalam kelam ku mencari
Arah mimpi yang tak pasti
Tanpa daya tanpa cara
Mengiring perjalanan daku ini

Haruskah aku melenyapkan
Haruskah aku memendamkan
Haruskah aku meneruskan
Perjalanan tak kesampian

Mestikah aku melupakan
Mestikah aku menghuraikan
Mestikah aku mendapatkan
Pergertian yang ku rindukan
Mimpikan...

( korus )
Dalam kerinduan yang mencengkam diriku ohhh
Di hatiku masih terus mencari-cari lagi
Menghampiri sinar menyirami
Kesucian hati
Menyulam rohani
Memohon limpahan Maha Esa

Perjalanan
Terhenti dipersimpangan
Di utara
Di selatan
Yang mana harus kutuju

Terkeliru di hatiku
Mencari arah yang pasti
Ku termanggu ku terpaku
Terjerat antara dua gelap rasa


No comments:

Post a Comment