Tuesday, June 7, 2011

Mak Pilih La

I have to make a decision..
huhuhu..part yang paling x minat..
ingat kalau nak raya..
mak bawak g kedai kain suruh pilih kain nak buat baju kurung..
berjam2 duk dlm kedai mak n akak  dah siap memilih, saya masih tercongok2..
last2 ayat yang keluar dr mulut saya
" mak pilih la"..
sama jugak kalau nak g beli kasut raya..
sampai adek saya panggil sy cinderella
(w/pun x cantik mcm cinderella)
jengah kedai sana, jenguk kedai sini
tenung sana, tengok sini
belek sana, belek sini
bila akak dan adik saya dah pegang kasut masing2,
saya masih bertangan kosong..
last2...
" mak pilih la"
tp
untuk situasi dan kes sekarang,
dah x boleh buat mcm tu lagi...
kene fikir sendiri nak yang mana..
the ball is in my control..
I have to make the decision..
 which one should i choose?
B.U.N.T.U

No comments:

Post a Comment